Rozwój praktyki
Począwszy od marketingu cyfrowego, a skończywszy na utrzymaniu motywacji i zaangażowania personelu, prezentowane tu zagadnienia pomogą Ci udoskonalić umiejętności w zakresie prowadzenia firmy i rozwoju praktyki przy jednoczesnym zapewnieniu pacjentom doskonałej opieki.
Na pewno często zdarza Ci się słyszeć od pacjentów, że dyskomfort jest głównym powodem ich rezygnacji z soczewek kontaktowych. Dlatego na stronach naszej witryny, przeznaczonych dla pacjentów, zamieściliśmy materiały, które pomogą im zaadaptować się do soczewek oraz przestrzegać zasad związanych z ich właściwą pielęgnacją.
![](/sites/coopervision.pl/files/styles/cv_slice_media_large/public/lcr-media/top-key-performance-indicators.jpg?itok=urpyIF0n)
Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. KPI - Key Performance Indicators) to wymierne i precyzyjne parametry, służące do pomiaru efektywności działalności firmy. Mogą one dostarczyć istotnych informacji dotyczących działalności firmy oraz wyłonić możliwości jej dalszego rozwoju.
![](/sites/coopervision.pl/files/styles/cv_slice_media_large/public/lcr-media/top-contacts-for-spectacle-wearers.jpg?itok=MUUZyGiA)
Według badań przeprowadzonych przez uczelnię London Business School pacjenci, którzy noszą zarówno okulary, jak i soczewki kontaktowe generują do 80% większe zyski niż pacjenci korzystający jedynie z okularów.
![](/sites/coopervision.pl/files/styles/cv_slice_media_large/public/lcr-media/top-patient-engagement-automation.jpg?itok=pqkdiaku)
Na obecnym rynku opieki zdrowotnej konsumenci mają do dyspozycji o wiele więcej opcji niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego jednym z najważniejszych wyzwań, z jakimi musi zmierzyć się specjalista z dziedziny zdrowia oczu jest utrzymanie pozyskanych pacjentów w swojej praktyce.
![](/sites/coopervision.pl/files/styles/cv_slice_media_large/public/lcr-media/top-building-online-presence.jpg?itok=vYx2mbht)
Metody stosowane przez konsumentów w celu znalezienia usługodawcy z zakresu opieki zdrowotnej uległy w ostatniej dekadzie drastycznym zmianom. Obecnie Internet stanowi główne źródło informacji związanych ze zdrowiem1 – jedna trzecia konsumentów w USA twierdzi, że korzysta z zaufanych mediów społecznościowych w celu zdobycia informacji na temat opieki zdrowotnej, objawów choroby i lekarzy.2
![](/sites/coopervision.pl/files/styles/cv_slice_media_large/public/lcr-media/top-relationship-marketing.jpg?itok=BYW12bwM)
Ze względu na to, że dynamika rynku podlega szybkim zmianom specjaliści z dziedziny zdrowia oczu prowadzący niezależną praktykę zmuszeni są zmieniać wizerunek i sprawować podwójną funkcję - zapewniać opiekę w zakresie zdrowia oczu i wzroku oraz zarządzać firmą jako właściciel.
![](/sites/coopervision.pl/files/styles/cv_slice_media_large/public/lcr-media/top-patient-communication-plan.jpg?itok=rGoTLVUN)
Każdy nowy rozdział życia wiąże się z innymi kwestiami związanymi ze wzrokiem, mającymi istotne znaczenie dla pacjenta - a także daje specjaliście nowe możliwości udzielenia pomocy. Im bardziej efektywnie specjalista poprowadzi pacjenta w tych kluczowych okresach, tym bardziej cenne staną się jego usługi i tym bardziej wzrośnie lojalność pacjenta.