W ramach programu EyeCare Prime, firma CooperVision pomaga swoim Klientom w pełni wykorzystać ich potencjał w internecie. Pierwszy etap naszej współpracy w tym zakresie to audyt obecności w internecie, po którym formułujemy zalecenia w celu poprawy widoczności praktyki w internecie i przechodzimy do bardziej zaawansowanych form promocji skierowanych głównie na pozyskanie nowych użytkowników soczewek kontaktowych.
Rodzaje promocji.
Proponujemy naszym Klientom działania promocyjne w dwóch głównych obszarach:
1. Przyciąganie do salonów nowych użytkowników soczewek kontaktowych.
- Pozyskiwanie nowych dopasowań poprzez stronę mojepierwszesoczewki.pl.
- Kampania reklamowa AdWords w wyszukiwarce Google.
- Wpisanie zakładu do Google Maps.
- Kampania reklamowa na Facebooku.
- Stworzenie mobilnej wersji strony internetowej Twojego zakładu optycznego.
2. Promocja soczewek kontaktowych wśród obecnych klientów zakładu optycznego.
- Kampania reklamowa AdWords/Facebook - skierowana do osób uprawiających sporty.
- Przygotowanie mailingu do użytkowników soczewek kontaktowych oraz użytkowników okularów będących w bazie zakładu optycznego.
- Edukacja pacjenta po dopasowaniu soczewek kontaktowych.
- System dostaw do domu i Strefa Klienta.
Jeśli jesteś zainteresowany(-a) współpracą w zakresie maksymalizacji potencjału internetowego Twojej praktyki, skontaktuj się z Regionalnym Przedstawicielem Handlowym CooperVision, aby ustalić zasady współpracy.