Marzec 21, 2013

‘One Bright Vision’ , wspólna kampania producenta soczewek kontaktowych firmy CooperVision i fundacji Optometry Giving Sight, poprzez dar widzenia,  ma na celu poprawę jakości życia jak największej liczby istnień ludzkich. Dzięki ciągłemu wsparciu ze strony specjalistów i pacjentów, szacuje się że do końca czerwca zostaną przeprowadzone badania przesiewowe u około 50.000 dzieci.

Do dziś, dzięki przekazaniu części dochodu od sprzedaży każdego opakowania soczewek z rodziny Biofinity, firma CooperVision zgromadziła wystarczające fundusze by przeprowadzić badania przesiewowe u około 41.000 dzieci w dystrykcie Bagamoyo w Tanzanii. Do tej pory przebadano już 3000 dzieci.

Jako część następnego etapu kampanii, która została zapoczątkowana przez Brien Holden Vision Institute (BHVI), jest również planowane wyszkolenie 140 nauczycieli z 70 szkół w zakresie podstawowych badań oczu u dzieci.

Donna Power, menadżer na Europę fundacji Optometry Giving Sight, powiedziała: „Jest tak wiele rzeczy, którymi trzeba się zająć zanim kampania zostanie wprowadzona w życie, jednakże olbrzymią satysfakcję daje oglądanie owoców tej ciężkiej pracy. Znacząca liczba dzieci otrzymała teraz dostęp do opieki zdrowotnej jako część programu i jest fantastycznym widzieć jak diametralnie zmienia się życie ludzi, którzy otrzymali opiekę, której tak bardzo potrzebowali.”
Celem firmy CooperVision jest zgromadzenie wystarczającej ilości funduszy by przeprowadzić badania przesiewowe oczu 100.000 dzieci (w wieku 7-12 lat) w Dystrykcie Bagamoyo w Tanzanii do końca października 2013 roku.
Donna Power dodaje: „Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie CooperVision za ich wsparcie, energię do działania i pasję. Najbardziej jednak chcielibyśmy podziękować specjalistom i ich pacjentom, którzy poprzez kupno soczewek Biofinity bezpośrednio pomagają podnosić jakoś życia tych dzieci. Z niecierpliwością oczekujemy kontynuowania tej nieocenionej pracy mającej na celu poprawę jakości opieki nad wzrokiem.”
Po więcej informacji zapraszamy na stronę www.onebrightvision.com/pl_PL/.

O organizacji Optometry Giving Sight
Optometry Giving Sight (www.givingsight.org) jest jedyną ogólnoświatową organizacją charytatywną zbierającą fundusze mające na celu zapobieganie ślepocie wynikającej z nieskorygowanych wad wzroku.
Optometry Giving Sight wspiera cele VISION 2020: The Right to Sight, inicjatywę Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Międzynarodowej Agencji Zapobiegania Ślepocie (IAPB). Program VISION 2020 ma na celu wyeliminowanie możliwych do uniknięcia przyczyn ślepoty do roku 2020.

To jest wyrób medyczny.

Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prowadzący reklamę: CooperVision Poland Sp. z o.o. Producent: CooperVision Manufacturing Ltd. Upoważniony przedstawiciel: CooperVision CL Kft.