Sierpień 27, 2012

Warszawa, Pażdziernik, 2012 – Producent soczewek kontaktowych, firma CooperVision, podjęła ogólnoświatowe zobowiązanie wobec organizacji Optometry Giving Sight, oraz zostając Globalnym sponsorem platynowym będzie ściśle współpracować z organizacją charytatywną w zakresie jej głównej kampanii gromadzenia funduszy: akcji Światowego Dnia Wzroku.

Światowy Dzień Wzroku odbędzie się 11 października 2012 roku i jego akcja skierowana jest do społeczności optycznej w celu pozyskania jej wsparcia dla globalnego ruchu walki z ślepotą. Działania podjęte przez firmę CooperVision spowodują zebranie ważnych funduszy dla wsparcia projektów globalnych, które świadczą opiekę okulistyczną, lokalne szkolenia oraz wsparcie infrastrukturalne dla ludzi ślepych lub z wadami wzroku wynikającymi z nieleczonej ametropii.

Komentując partnerstwo oraz wspierając tym samym Światowy Dzień Wzroku inicjatywami na całym świecie, Healthcliffe Clash, Kierownik ds. Komunikacji w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce powiedział: – Czujemy duże przekonanie do akcji Światowego Dnia Wzroku i wspieramy organizację Optometry Giving Sight różnymi inicjatywami w naszych placówkach, włącznie z charytatywną sprzedażą opasek na nadgarstek oraz stroną internetową darowizn pracowniczych. Jesteśmy również zachwyceni możliwością ogłoszenia, że w listopadzie 2012 roku wcielimy w życie naszą kampanię One Bright Vision - inicjatywę, której celem jest przeprowadzenie 100.000 badań wzroku dla dzieci w Tanzanii.

Działająca do końca 2013 roku, inicjatywa One Bright Vision będzie wspierać program zdrowia oczu u dzieci (7–12 lat) bez względu na wyniki w nauce w okręgu Bagamoyo, w Tanzanii. Firma CooperVision będzie wdrażać inicjatywę w ścisłej współpracy z partnerem wdrożeniowym organizacji Optometry Giving Sight - Instytutem Wzroku Brien Holden. Niebawem ogłosimy dalsze informacje na temat inicjatywy oraz sposób, w jaki branża może się jej przysłużyć.

Donna Power, Kierownik Regionalny na Europę w organizacji Optometry Giving Sight, skomentowała: – Jesteśmy oczywiście zachwyceni, że partner w postaci firmy CooperVision pokazał takie oddanie naszym potrzebom.  Poprzez swoje wstępne plany, firma pokazała już, że będzie odgrywać kluczową rolę we współpracy z nami w celu pomocy w ograniczeniu możliwej do uniknięcia ślepoty na trwałym poziomie.

Ponad 600 milionów osób jest ślepych lub ma problemy ze wzrokiem, ponieważ nie mają po prostu dostępu do badań okulistycznych i korekcji wzroku. 90% przypadków ślepoty, możliwych do uniknięcia ma miejsce w krajach rozwijających się, natomiast 80% wszelkiej ślepoty nadaje się do leczenia i jest uleczalne dzięki nowoczesnym metodom leczenia i technologiom.

Organizacja Optometry Giving Sight działa w wielu krajach, w szczególności w krajach rozwijających się – od Malawi do Meksyku; Papua Nowej Gwinei do Peru – i od 2007 roku pomogła sfinansować 57 projektów w 32 krajach, które zapewniły usługi podstawowej opieki okulistycznej ponad czterem milionom osób.  To osiągnięcie było możliwe dzięki stworzeniu 100 centrów widzenia i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu średnio zaawansowanego personelu opieki optometrystycznej dla ponad 2.600 osób z regionu.

Szukajcie dalszych informacji na temat inicjatywy One Bright Vision firmy CooperVision już w listopadzie.

To jest wyrób medyczny.

Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prowadzący reklamę: CooperVision Poland Sp. z o.o. Producent: CooperVision Manufacturing Ltd. Upoważniony przedstawiciel: CooperVision CL Kft.