Październik 15, 2012

Warszawa, Polska, listopad 2012 — Producent soczewek kontaktowych, firma CooperVision rozpoczęła współpracę z organizacją Optometry Giving Sight w  ramach  kampanii „One Bright Vision”.

Głównym celem kampanii „One Bright Vision” jest przeprowadzenie 100.000 badań wzroku, wspierając tym samym program zdrowia oczu u dzieci (7-12 lat) bez względu na wyniki w nauce w okręgu Bagamoyo, w Tanzanii. Program będzie prowadzony do końca 2013 roku i jest realizowany dzięki organizacji Optometry Giving Sight za pośrednictwem jej partnera wdrażającego, Institytutu Wzroku Brien Holden.

Heathcliffe Clash, Kierownik ds. Komunikacji, w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce powiedział: – Naszym celem jest zebranie w ciągu 12 miesięcy kwoty 75.000 Euro, która wesprze 100.000 badań okulistycznych dla dzieci w krajach rozwijających się. Firma CooperVision odda dotację za każde sprzedane opakowanie produktów z rodziny Biofinity, włącznie z Biofinity, Biofinity toric oraz Biofinity multifocal.

Będąc Globalnym sponsorem platynowym organizacji Optometry Giving Sight, firma CooperVision chce wesprzeć inicjatywy organizacji charytatywnej i rozszerzyć świadomość o jej idei zapobiegania ślepocie oraz problemom ze wzrokiem wynikającym z nieleczonej ametropii. W związku z tym, firma CooperVision podejmie kilka własnych inicjatyw – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – w ciągu kolejnych 18 miesięcy, w celu rozszerzenia świadomości oraz dofinansowania organizacji charytatywnej.

Donna Power, Kierownik Regionalny na Europę w organizacji Optometry Giving Sight, skomentowała: – Dla dziecka żyjącego w regionie Tanzanii o ograniczonej dostępności opieki medycznej, dostęp do opieki okulistycznej może rozstrzygnąć o życiu pełnym sposobności dla tych dzieci. Ta inicjatywa będzie miała wpływ na wiele istnień i jesteśmy niesamowicie wdzięczni za wsparcie firmie CooperVision oraz jej klientom, którzy otrzymując receptę na soczewki kontaktowe Biofinity będą mieli bezpośredni wpływ na życia tysięcy dzieci.

– Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z CooperVision i pracujemy z tą firmą nad kilkoma inicjatywami, które zapewnią dar widzenia wielu osobom na całym świecie – dodał Power.

Organizacja Optometry Giving Sight działa w wielu krajach, w szczególności w krajach rozwijających się – od Malawi do Meksyku; Papua Nowej Gwinei do Peru – i od 2007 roku pomogła w 32 krajach sfinansować 57 projektów, które zapewniły usługi podstawowej opieki okulistycznej ponad czterem milionom osób.  To osiągnięcie było możliwe dzięki stworzeniu 100 centrów wzroku i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu średnio zaawansowanego personelu opieki okulistycznej dla ponad 2.600 osób z regionu.

W celu uzyskania dalszych informacji oraz przysłużenia się programowi One Bright Vision firmy CooperVision prosimy odwiedzić http://www.onebrightvision.com/pl_PL/

O organizacji Optometry Giving Sight

Organizacja Optometry Giving Sight (www.givingsight.org) jest jedyną ogólnoświatową inicjatywą gromadzącą fundusze, która skupia się na zapobieganiu ślepocie, problemom z widzeniem, zapotrzebowaniu na badania wzroku oraz dostarczaniu urządzeń korekcyjnych, takich jak okulary.
Organizacja Optometry Giving Sight wspiera cele VISION 2020: The Right to Sight, inicjatywę Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz Międzynarodowej Agencji do Zapobiegania Ślepocie (IAPB). VISION 2020 ma na celu wyeliminowanie możliwej do uniknięcia ślepoty do 2020 roku, aby wszyscy ludzie na świecie mieli prawo do dobrego widzenia.

To jest wyrób medyczny.

Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prowadzący reklamę: CooperVision Poland Sp. z o.o. Producent: CooperVision Manufacturing Ltd. Upoważniony przedstawiciel: CooperVision CL Kft.