Witaj w naszej ankiecie

Sprawdźmy na jakim etapie jesteśmy

Rozpoznanie kategorii

Generowanie potrzeb

Czy wykorzystujesz media społecznościowe do reklamowania swojego salonu?
Czy masz roczny plan na media społecznościowe, który obejmuje rozmowę o soczewkach kontaktowych jako opcji korekcji wzroku?
Czy w Waszym salonie znajdują się materiały reklamujące soczewki kontaktowe?

Rozeznanie pacjenta

Czy masz stronę internetową swojego salonu?
Czy masz stronę internetową, która informuje potencjalnych przyszłych użytkowników soczewek kontaktowych o soczewkach kontaktowych, m.in. o tym czym są, jak działają, jak zakładać i zdejmować soczewki, mity dotyczące soczewek kontaktowych?
Czy macie w swoim salonie materiały, które można rozdawać, aby edukować potencjalnych użytkowników na temat soczewek kontaktowych, m.in. czym są, jak działają, jak się je zakłada i zdejmuje czy też informacje dotyczące mitów 
o soczewkach kontaktowych?

Rezerwacja wizyty

Czy macie ustalony proces przygotowania do wizyty (w wersji fizycznej 
lub cyfrowej), aby pomóc mentalnie przygotować się na wizytę związaną z soczewkami kontaktowymi?
Czy oferujecie pacjentom rezerwującym wizytę na badanie wzroku i dobór soczewek kontaktowych (dla tych, którzy obecnie ich nie noszą) zarówno telefonicznie jak i online w swoim internetowym systemie rezerwacji wizyt?
Jak zarządzacie kalendarzem wizyt tak by umożliwić dopasowanie soczewek zaraz po badaniu wzroku?

Rozpoznanie kategorii

Badanie wstępne oraz badanie wzroku

Czy macie kwestionariusz do wstępnego badania potrzeb pacjenta, który pomaga określić czy dany pacjent byłby chętny/odpowiedni do noszenia soczewek kontaktowych?
Czy wykorzystujecie personel sklepu do wstępnego wyboru mocy soczewki?
Czy macie proces zapewniający, że w zestawach soczewek próbnych zawsze są moce najczęściej dopasowywane pacjentom?
Czy wdrożony został proces szkoleń dla personelu salonu, dzięki któremu wszyscy pracownicy będą mogli z pewnością siebie i przekonaniem rozmawiać o soczewkach kontaktowych?

Dopasowanie i nauka noszenia

Czy macie protokół do nauki zakładania i zdejmowania soczewek?
Czy badanie wzroku, dopasowanie oraz nauka zakładania i zdejmowania odbywają się w jednym dniu?
Czy pacjent ma wystarczająco dużo czasu na naukę zakładania i zdejmowania soczewek?
Czy macie w salonie wyznaczone miejsce, gdzie pacjent w spokoju może uczyć się zakładania i zdejmowania soczewek?

Rozpoznanie kategorii

Soczewki próbne

Czy kontaktujesz się z pacjentem w ciągu kilku pierwszych dni po dopasowaniu soczewek próbnych?
Czy macie wizyty kontrolne po dopasowaniu soczewek próbnych?
Czy macie jakiś sposób sprawdzenia satysfakcji pacjenta po dopasowaniu soczewek próbnych?

Wizyta kontrolna

Czy oferujcie pacjentom wizytę kontrolną po zakończeniu okresu noszenia soczewek próbnych?
Czy macie proces pozwalający ocenić doświadczenie pacjentów związanie z użytkowaniem soczewek próbnych przed wizytą kontrolną?

Zamawianie

Czy macie dostępny system subskrypcji?
Czy umożliwiacie swoim pacjentom kupowanie soczewek kontaktowych zdalnie?
Czy wszyscy pracownicy salonu optycznego wiedzą jakie korzyści wynikają z programu subskrypcji soczewek kontaktowych?

Rozpoznanie kategorii

Po dopasowaniu

Czy kontaktujecie się z użytkownikami soczewek, aby upewnić się, że radzą sobie z ich obsługą oraz czy są zadowoleni w pierwszym roku ich noszenia?
Czy macie system przypominania pacjentom terminów wizyt kontrolnych?
Czy macie proces sprawdzania zadowolenia pacjentów po dopasowaniu?

Opieka po dopasowaniu

Czy zapraszacie pacjentów na okresowe wizyty kontrolne?
Czy sprawdzacie satysfakcję pacjenta zanim przyjdzie na okresową wizytę kontrolną?
Czy rozmawiacie na temat nowinek technologicznych w soczewkach kontaktowych ze swoimi pacjentami?

Ponowne zamówienia

Czy macie sposób na przypominanie pacjentom o konieczności zamówienia soczewek?
Czy macie prosty, najlepiej zdalny sposób ponawiania zamówień przez pacjentów?
Czy wszyscy pracownicy salonu optycznego wiedzą jakie korzyści wynikają z programu subskrypcji soczewek kontaktowych?

Czy chcesz, abyśmy się z Tobą skonsultowali?

To jest wyrób medyczny.

Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prowadzący reklamę: CooperVision Poland Sp. z o.o. Producent: CooperVision Manufacturing Ltd. Upoważniony przedstawiciel: CooperVision CL Kft.