Regulamin akcji promocyjnej „MyDay 3+1 za 1 grosz”
1. Definicje
„CooperVision” oznacza CooperVision Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 44, 02-672 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000464435, kapitał zakładowy 3.505.000,00 złotych, NIP 5272694999.
„Akcja Promocyjna” lub „Akcja” oznacza akcję promocyjną Produktów Objętych Promocją prowadzoną na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
„Salon Optyczny” oznacza każdy stacjonarny lub internetowy salon optyczny, który bezpośrednio współpracuje z CooperVision w oparciu o umowę dostawy, inną umowę współpracy lub Warunki Handlowe CooperVision i w Okresie Składania Zamówień złoży Zamówienie Promocyjne.
„Regulamin” oznacza niniejszy regulamin Akcji Promocyjnej.
„Konsument” oznacza klienta Salonu Optycznego, będącego konsumentem, który kwalifikuje się do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej.
„Produkt Objęty Promocją” oznacza soczewki wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
„Zamówienie Promocyjne” oznacza zamówienie Produktów Objętych Promocją złożone przez Salon Optyczny w ramach Akcji Promocyjnej zgodnie
z postanowieniami niniejszego Regulaminu, w ramach którego za nabycie dziewięciu (9) takich samych Produktów Objętych Promocją, Salon Optyczny otrzyma trzy (3) opakowania takiego Produktu Objętego Promocją za 1 grosz.
„Okres Składania Zamówień” oznacza okres między 02 czerwca a 31 sierpnia 2025 roku, w którym Salony Optyczne mogą składać Zamówienia Promocyjne.
„Materiały Promocyjne” lub „Materiały” oznaczają materiały przygotowane i udostępniane Salonom Optycznym przez CooperVision, których celem jest promowanie Akcji wśród Konsumentów.
„ABM” oznacza Area Business Managera CooperVision.
2. Zasady uczestnictwa w Akcji Promocyjnej przez Konsumentów
2.1 Akcja Promocyjna jest organizowana przez CooperVision we współpracy z Salonami Optycznymi,
na przewidzianych w niniejszym Regulaminie zasadach.
2.2 W ramach Akcji Promocyjnej Konsument, który zdecyduje się na nabycie trzech (3) takich samych Produktów Objętych Promocją (np. 3 produkty MyDay® asphere, lub 3 produkty Medivue® more 1 day) w ramach jednego zakupu (jednej transakcji) w Salonie Optycznym biorącym udział w Akcji („Zakup Kwalifikowany”), otrzyma czwarte (4) opakowanie takiego Produktu Objętego Promocją za 1 grosz („Produkt Za 1 Grosz”).
2.3 Konsument jest uprawniony do otrzymania maksymalnie dwóch (2) sztuk Produktu Za 1 Grosz
w ramach jednego Zakupu Kwalifikowanego (jednej transakcji).
2.4 Akcja Promocyjna trwa od 02 czerwca do 31 sierpnia 2025 roku lub do wyczerpania zapasu Produktów Objętych Promocją przez Salony Optyczne.
2.5 Z Akcji Promocyjnej wyłączone są produkty wydawane Konsumentom na podstawie zlecenia osoby uprawnionej (refundowane).
3. Zasady przystąpienia do Akcji Promocyjnej przez Salony Optyczne
3.1 W ramach Akcji Promocyjnej, za każde dziewięć (9) takich samych zakupionych Produktów Objętych Promocją w ramach Zamówienia Promocyjnego, Salon Optyczny otrzyma trzy (3) sztuki takiego Produktu Objętego Promocją za 1 grosz.
3.2 Uczestniczyć w Akcji Promocyjnej mogą jedynie Salony Optyczne które:
(a) zgłosiły zamiar przystąpienia do Akcji ABM, przed złożeniem Zamówienia Promocyjnego;
(b) w sposób zgodny z instrukcjami i wytycznymi CooperVision umieściły Materiały Promocyjne w swoim punkcie sprzedaży, a także na swojej stronie internetowej oraz poprzez prowadzone przez siebie konto na portalu społecznościowym, jeżeli Salon Optyczny takie posiada. Wiążące instrukcje i wytyczne CooperVision dotyczą zarówno sposobu wyświetlenia Materiałów jak i czasu ich wyświetlenia;
(c) złożyły Zamówienie Promocyjne na co najmniej dwanaście (12) sztuk takich samych Produktów Objętych Promocją, tj. 9 sztuk płatnych zgodnie z cennikiem oraz
3 sztuk za 1 grosz, lub wielokrotność dwunastu (12) sztuk tj. wielokrotność 9 sztuk płatnych zgodnie z cennikiem oraz wielokrotność 3 sztuk za 1 grosz w trakcie Okresu Składania Zamówień;
(d) zapewnią, że Produkty Objęte Promocją objęte Zamówieniem Promocyjnym zostaną wykorzystane
na realizację Akcji Promocyjnej względem Konsumentów, a liczba Produktów Za 1 Grosz wydanych Konsumentom w ramach Akcji będzie odpowiadać liczbie Produktów
Za 1 Grosz uzyskanych przez Salon Optyczny
za pośrednictwem Zamówienia Promocyjnego.
3.3 W celu przystąpienia do Akcji Promocyjnej, Salon Optyczny zgłasza chęć uczestnictwa do ABM poprzez wiadomość e-mail, telefonicznie lub ustnie, deklarując zamiar nabycia Produktów Objętych Promocją. Każde kolejne Zamówienie Promocyjne musi być zgłoszone ABM i spełniać warunki Akcji.
3.4 Następnie Salon Optyczny może złożyć Zamówienie Promocyjne.
3.5 Po złożeniu Zamówienia Promocyjnego, CooperVision (bez uszczerbku dla punktu 3.6):
(a) przekazuje Salonowi Optycznemu Materiały Promocyjne wraz z instrukcją i wytycznymi ich właściwego umieszczenia (dotyczy tylko pierwszego Zamówienia Promocyjnego dokonanego przez dany Salon Optyczny);
(b) realizuje Zamówienie Promocyjne Salonu Optycznego, zgodnie z umową dostawy, inną umową współpracy lub Warunkami Handlowymi CooperVision,
na podstawie której(ych) dany Salon Optyczny współpracuje z CooperVision; oraz
(c) przekazuje Salonowi Optycznemu stosowną
do wielkości Zamówienia Promocyjnego liczbę Produktów Za 1 Grosz.
3.6 Liczba Produktów Objętych Promocją jest ograniczona. Jeżeli w wyniku niewystarczającej liczby Produktów Objętych Promocją, CooperVision nie będzie
w stanie zrealizować Zamówienia Promocyjnego, poinformuje o tym Salon Optyczny. W takim wypadku Zamówienie Promocyjnie zostanie, odpowiednio, anulowane lub zmniejszone.
3.7 Zamówienia Promocyjne można składać jedynie
w Okresie Składania Zamówień lub do wyczerpania Produktów Za 1 Grosz, zależnie od tego które
z powyższych nastąpi wcześniej.
3.8 Po dniu 31 sierpnia 2025 roku Salony Optyczne są nadal uprawnione do wydawania Konsumentom Produktów Za 1 Grosz na zasadach określonych
w Regulaminie, aż do wyczerpania zapasów Produktów Objętych Promocją lub Produktów Za 1 Grosz.
4. Obowiązki Salonu Optycznego
4.1 Salon Optyczny uczestniczący w Akcji Promocyjnej jest zobowiązany do prowadzenia Akcji wśród Konsumentów tylko i wyłącznie na podstawie niniejszego Regulaminu. Przede wszystkim, Salon Optyczny zobowiązuje się wydawać Konsumentom odpowiednią liczbę Produktów Za 1 Grosz w zamian za dokonanie Zakupu Kwalifikowanego oraz zobowiązuje się nie wydawać lub zbywać Produktów Za 1 Grosz w innych, nie objętych niniejszym Regulaminem sytuacjach.
4.2 Salon Optyczny zobowiązany jest działać w dobrej wierze i na bieżąco informować CooperVision o wszelkich istotnych wydarzeniach pozostających w związku z Akcją Promocyjną a mogących mieć znaczenie dla CooperVision. Informacje takie powinny być przekazywane drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@coopervision.com.
4.3 Salon Optyczny jest zobowiązany do umieszczania Materiałów Promocyjnych zgodnie ze wskazówkami
i wytycznymi CooperVision.
4.4 Salon Optyczny jest zobowiązany do weryfikacji
i zapewnienia, że punkt 2.5 jest respektowany,
tj. że zakupy dotyczące Produktów Objętych Promocją,
a wydanych na podstawie zlecenia osoby uprawnionej (refundowane), są wyłączone z Akcji, oraz że w takich sytuacjach nie będzie wydawany Konsumentowi Produkt Za 1 Grosz.
5. Postanowienia końcowe
5.1 Przystępując do Akcji Promocyjnej, Salon Optyczny potwierdza, że przeczytał i zrozumiał postanowienia niniejszego Regulaminu oraz wyraża zgodę
na przestrzeganie jego warunków.
5.2 CooperVision może wykluczyć Salon Optyczny
z uczestnictwa w Akcji Promocyjnej, jeżeli taki Salon Optyczny naruszył którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu lub z innego ważnego powodu.
W szczególności, CooperVision może wykluczyć Salon Optyczny z uczestnictwa w Akcji, jeżeli nie wypełnia
on swoich obowiązków wynikających z pkt 4.1. – 4.4.
5.3 W przypadku wykluczenia Salonu Optycznego
z uczestnictwa w Akcji Promocyjnej, danemu Salonowi Optycznemu nie przysługuje ponownie prawo
do przystąpienia do Akcji.
5.4 Uczestnictwo w Akcji jest dobrowolne. Do Akcji Promocyjnej można przystąpić lub z niego zrezygnować
w każdym momencie jego trwania.
5.5 CooperVision nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek podatków wynikających z uczestnictwa Salonu Optycznego w Akcji Promocyjnej.
5.6 CooperVision nie gwarantuje działania jakiejkolwiek osoby trzeciej i nie ponosi odpowiedzialności
za jakiekolwiek działania lub zaniechania ze strony osoby trzeciej. W granicach określonych przez właściwe przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa CooperVision nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, koszty lub szkody jakiegokolwiek rodzaju, które w całości lub w części wynikają bezpośrednio lub pośrednio
z udziału Salonu Optycznego w Akcji, za wyjątkiem szkód wyrządzonych przez CooperVision umyślnie.
5.7 W granicach określonych przez właściwe przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa, Salon optyczny ponosi odpowiedzialność wobec CooperVision
za wszelkie szkody, w tym za utracone korzyści, wynikające z jego działania lub zaniechania pozostające
w pośrednim lub bezpośrednim związku z naruszeniem jakiekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu lub uczestnictwem w Akcji, Za działania swoich pracowników, przedstawicieli i agentów, Salon Optyczny odpowiada jak za działania lub zaniechania własne.
5.8 W odniesieniu do Zamówień Promocyjnych oraz Produktów Objętych Promocją, w zakresie nieuregulowanym przez niniejszy Regulamin, zastosowanie znajdują postanowienia umowy dostawy, innej umowy współpracy lub Warunków Handlowych CooperVision, na podstawie której(ych) dany Salon Optyczny współpracuje z CooperVision w zakresie swojej działalności.
5.9 CooperVision jest uprawniona do zmiany niniejszego Regulaminu bądź do wcześniejszego zakończenia Akcji Promocyjnej bez podania przyczyny w każdym czasie,
o czym Salon Optyczny zostanie powiadomiony
z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem w wiadomości wysłanej na adres e-mail Salonu Optycznego.
5.10 Regulamin podlega prawu polskiemu,
a CooperVision oraz Salon Optyczny niniejszym nieodwołalnie poddają się wyłącznej właściwości sądów polskich.
5.11 Regulamin wchodzi w życie z dniem 02 czerwca 2025 roku.
Załącznik nr 1 do Regulamin akcji promocyjnej „MyDay 3+1 za 1 grosz”
1. Produktami Objętymi Promocją są następujące produkty:
1.1. w przypadku Salonów niezależnych:
i. MyDay® asphere,
ii. Medivue® more 1 day,
iii. Options® supreme 1 day,
iv. Ultraflex® opti 1 day
1.2. w przypadku Salonów sieci Aurum:
i. Aurum Optics One Day
1.3. w przypadku Salonów sieci Oftalmika:
i. eyeoxy daily perfect
1.4. w przypadku Salonów sieci Oxys:
i. i-OXYS daydreamer
1.5. w przypadku Salonów sieci SuperLens:
i. SuperLens Premium 1 day sphere
1.6. w przypadku Salonów sieci Ziko
i. MyDay® asphere
2. Opakowania biorące udział w Akcji to opakowania sprzedażowe o rozmiarze 30 szt. dla soczewek jednodniowych.