Zaznacz swoją obecność w sieci

W ramach programu EyeCare Prime, firma CooperVision pomaga swoim Klientom w pełni wykorzystać ich potencjał w internecie. Pierwszy etap naszej współpracy w tym zakresie to audyt obecności w internecie, po którym formułujemy zalecenia w celu poprawy widoczności praktyki w internecie i przechodzimy do bardziej zaawansowanych form promocji skierowanych głównie na pozyskanie nowych użytkowników soczewek kontaktowych.

Rodzaje promocji.

Proponujemy naszym Klientom działania promocyjne w dwóch głównych obszarach:

1. Przyciąganie do salonów nowych użytkowników soczewek kontaktowych.

  • Pozyskiwanie nowych dopasowań poprzez stronę mojepierwszesoczewki.pl.
  • Kampania reklamowa AdWords w wyszukiwarce Google.
  • Wpisanie zakładu do Google Maps.
  • Kampania reklamowa na Facebooku.
  • Stworzenie mobilnej wersji strony internetowej Twojego zakładu optycznego.

2. Promocja soczewek kontaktowych wśród obecnych klientów zakładu optycznego.

  • Kampania reklamowa AdWords/Facebook - skierowana do osób uprawiających sporty.
  • Przygotowanie mailingu do użytkowników soczewek kontaktowych oraz użytkowników okularów będących w bazie zakładu optycznego.
  • Edukacja pacjenta po dopasowaniu soczewek kontaktowych.
  • System dostaw do domu i Strefa Klienta.

Jeśli jesteś zainteresowany(-a) współpracą w zakresie maksymalizacji potencjału internetowego Twojej praktyki, skontaktuj się z Regionalnym Przedstawicielem Handlowym CooperVision, aby ustalić zasady współpracy.

To jest wyrób medyczny.

Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prowadzący reklamę: CooperVision Poland Sp. z o.o. Producent: CooperVision Manufacturing Ltd. Upoważniony przedstawiciel: CooperVision CL Kft.