Szanowni Państwo,
Firma CooperVision dobrowolnie wycofuje z rynku płyn do pielęgnacji soczewek kontaktowych Hy-Care® ze skutkiem natychmiastowym.
Jest to związane z tym, że nasz dział kontroli jakości zaobserwował, że w niektórych okolicznościach produkt może nie oferować właściwego poziomu dezynfekcji związanego z wysokim poziomem niektórych typów drożdży.
Działaniem naszej firmy kieruje potrzeba zachowania ostrożności. Do tej pory, nie otrzymaliśmy żadnych skarg i nie pojawiły się potwierdzone przypadki niewłaściwego poziomu dezynfekcji.
Jeśli sprzedają Państwo ten produkt (i nie dokonali Państwo zwrotu w inny sposób), prosimy o współpracę z uwzględnieniem następujących kroków:
- Prosimy o niezwłocznie sprawdzenie ilości produktu w magazynie.
- Jeśli to możliwe, niezwłoczne wstrzymanie dystrybucji produktu.
- Zanotowanie numerów LOT oraz ilości butelek każdej pojemności w magazynie.
- Prosimy o wypełnienie formularza poniżej i naciśnięcie przycisku „Zachowaj”.
W przypadku, gdyby formularz nie działał, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod nr. tel. (22) 306 0075.
Po otrzymaniu od Państwa wypełnionego formularza, sprawdzimy dane i dokonamy zwrotu kosztów zakupu płynów tak szybko jak będzie to możliwe.
Dodatkowo, prosimy o pozbycie się produktu poprzez wylanie płynu do sieci kanalizacyjnej oraz oddanie opakowań (plastikowych butelek i, jeśli to konieczne, pudełek) do recyklingu.
Jako część procesu wycofania produktu, będziemy prosili konsumentów o zaprzestanie używania i pozbycie się płynu Hy-Care®, który posiadają.
Odbędzie się to poprzez różne formy komunikacji, które obecnie przygotowujemy:
- Strona internetowa dotycząca wycofania produktu dla konsumentów zawierająca informację na temat utylizacji produktu oraz zwrotu kosztów,
- wzór e-maila/listu do bezpośredniego poinformowania Państwa klientów o wycofaniu produktu, wraz z linkiem do strony internetowej dotyczącej wycofania produktu,
- informacja dla konsumenta na Państwa stronę internetową wraz z linkiem do strony internetowej dotyczącej wycofania produktu.
Gdy tylko powyższe działania zostaną przygotowane, poinformujemy Państwa.
Będziemy wdzięczni za Państwa współpracę i przepraszamy za wszelkie niedogodności, które ta sytuacja powoduje dla Państwa klientów.