Najszerszy zakres innowacyjnych produktów

Ponad 120 mln kombinacji parametrów miękkich soczewek kontaktowych

  • soczewki sferyczne w zakresie +/-35,00D

  • soczewki toryczne z cylindrami do -6,00D

  • soczewki multifokalne z addycją do +4,00D

  • soczewki multifokalno-toryczne

Silikonowo-hydrożelowe soczewki kontaktowe trzeciej generacji

  • optymalny moduł sztywności

  • wysoki poziom transmisji tlenu

  • naturalne i trwałe nawilżenie

Najszersza oferta soczewek we wszystkich trybach i okresach noszenia

  • soczewki jednodniowe

  • soczewki dwutygodniowe

  • soczewki miesięczne

  • soczewki roczne

Soczewki hydrożelowe Proclear

  • korekcja wad sferycznych, astygmatyzmu i prezbiopii

  • technologia PC utrzymująca całodniowe

  • nawilżenie soczewek

Soczewki wielokrotnego użytku pakowane po 3 sztuki

  • sprzedaż wyłącznie w pełnych opakowaniach

  • łatwiejsze zarządzanie magazynem soczewek w zakładzie

Rozwiązania logistyczne wspierające serwis praktyki

Szybka dostawa soczewek specjalistycznych

  • dostępność soczewek specjalistycznych w szerokim zakresie oraz marek prywatnych

  • średnio 15 tyś. wysyłek dziennie w 2014 r. z magazynu w Liege

  • łatwe składanie zamówień on-line oraz śledzenie historii zamówień

Oferta wysyłki soczewek do domu pacjenta

  • na zlecenie zakładu optycznego CooperVision wysyła soczewki bezpośrednio do pacjentów

  • poprawa szybkości serwisu zakładu optycznego

  • zadowolenie i przywiązanie użytkownika do zakładu

  • zamówienia przez stronę http://www.coopervision.pl

Oferta stworzenia zamkniętego sklepu internetowego

  • tworzenie strony internetowej i zamkniętego serwisu dostaw do domu soczewek kontaktowych wyłącznie dla klientów zakładu

  • wzrost lojalności pacjentów wobec zakładu

  • efektywna komunikacja zakładu ze swoimi klientami przez stronę i e-mailem

Wsparcie biznesowe

Marki prywatne

  • nowoczesne rozwiązania logistyczne CooperVision pozwalają dostarczać marki prywatne klientom indywidualnym

  • wsparcie w utrzymaniu sprzedaży soczewek kontaktowych w praktyce

  • już ponad 50 marek prywatnych sprzedawanych przez CooperVision w Polsce w 2014 r.

Program Eye Care Prime

  • poprawa widoczności zakładu optycznego w Internecie

  • zewnętrzni eksperci przygotowują eBiznes Plan i zarekomendują właściwe rozwiązania dla zakładu optycznego

  • eBiznes Plan zawiera analizę i ocenę wraz ze wskazówkami działań w czterech głównych obszarach:

 widoczność w wyszukiwarkach

 media społecznościowe

 serwisy opinii

 marketing mobilny

Pozyskiwanie nowych klientów przez wyszukiwarkę zakładów na:

http://coopervision.pl/znajdzspecjaliste

Zarządzanie kategorią soczewek kontaktowych w praktyce

  • wsparcie doświadczonego zespołu handlowego

  • przygotowanie indywidualnych planów marketingowych wspierających rozwój kategorii soczewek kontaktowych

  • szkolenia dla pracowników zakładu

Wsparcie profesjonalne specjalistów

Najszerszy zakres parametrów i soczewki próbne

  • najszerszy zakres parametrów soczewek

  • bezpłatna para soczewek kontaktowych do dopasowania soczewek: Biofinity, Avaira, Proclear oraz Myday

  • zestawy próbne

Gwarancja komfortu dla pacjentów

www.mamnowesoczewki.pl

  • wsparcie edukacji pacjentów dla zminimalizowania porzuceń soczewek kontaktowych

  • baza wiedzy dotycząca zakładania, zdejmowania i pielęgnacji soczewek

Platforma e-learningowa

  • szkolenia z wiedzy o soczewkach kontaktowych, technikach sprzedaży, dopasowaniu soczewek i obsłudze lampy szczelinowej

  • dostępność szkoleń przez 24h/dobę

  • atrakcyjna forma przekazywania wiedzy

  • właściciel ma możliwość obserwacji postępów pracowników

Materiały profesjonalne

  • foldery

  • instrukcje dopasowania

  • skale stopniujące

  • przedruki artykułów