Marzec 12, 2013

Warszawa, Polska, marzec 2013 r. — Globalny producent soczewek kontaktowych, firma CooperVision z przyjemnością ogłasza dwie nowe nominacje w swojej europejskiej siedzibie zlokalizowanej w Hampshire, w Wielkiej Brytanii  w celu wzmocnienia poziomu wsparcia i pomocy świadczonych lekarzom w Europie. Debbie Olive dołącza do zespołu ze skutkiem natychmiastowym jako Wiceprezes ds. Marketingu w Europie, natomiast Dimple Shah będzie sprawowała funkcję Konsultanta Spraw i Stosunków Zawodowych.

Pracująca uprzednio jako Kierownik ds. Marketingu w firmie Alcon – CIBA Vision, Debbie dołącza do firmy posiadając bogate doświadczenia w zakresie szeroko rozpoznawanej sprzedaży detalicznej oraz marek produktów szybkorotujących, włącznie z Kraft Jacob Suchard, William Grant & Sons, jak również Marks & Spencer. W swojej nowej roli, Debbie wykorzysta swój szeroki zakres doświadczeń w celu realizacji dalszego rozwoju dostępności soczewek kontaktowych poprzez ulepszenie zasady CooperVision zakładającej stawianie okulistów w centrum uwagi.

Debbie tak skomentowała wybór swojej osoby: – Jestem bardzo podekscytowana na myśl o wspaniałych perspektywach firmy CooperVision oraz całej branży soczewek kontaktowych. Dzięki solidnemu systemowi innowacji firmy oraz zaufanym stosunkom z lekarzami, istnieje fantastyczna sposobność na dostarczenie zalet wynikających z noszenia soczewek kontaktowych większej liczbie osób.

Dodała również: – Tak, jak w przypadku innych organizacji, ludzie stanowią jej siłę napędową i jestem oszołomiona przyjaznym, skupionym na kliencie podejściem wszystkich osób, które poznałam. Są to wartości CooperVision, wyróżniają one firmę i nie są czymś, co można zwykle przypisać firmie jej rozmiarów.

Debbie zastępuje Michaela Wilkinsona, który podjął się roli Dyrektora Generalnego nowego regionu operacyjnego, obejmującego Indie, Pakistan, Bliski Wschód, Turcję, Rosję oraz Afrykę.

 

Dimple Shah, posiadająca wykształcenie w zakresie optometrii oraz naukach okulistycznych, będzie odpowiedzialna za dostarczanie lekarzom podstaw niezbędnych do korzystania z prawdziwych korzyści biznesowych i klinicznych oraz skupianie się na rozwoju programu szkoleniowego firmy CooperVision, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Dzięki szerokiemu zapleczu Dimple w branży soczewek kontaktowych, włącznie z pracą u poprzedniego producenta oraz praktycznym doświadczeniem, oferuje ona bardzo wartościowy wgląd w potrzeby i wymagania specjalistów i ich pacjentów.

Komentarz Marka Harty’ego, Prezesa na Europę w Coopervision: – Rok 2013 jest bardzo ekscytujący dla CooperVision, ponieważ chcemy zwiększyć poziom wsparcia marketingowego świadczonego naszym klientom. Jestem wręcz zachwycony faktem, że Debbie i Dimple dołączą do zespołu a dzięki ich połączonym doświadczeniom i listom osiągnięć w marketingu strategicznym z chęcią podzielimy się korzyściami wynikającymi z ich ekspertyz z naszymi pacjentami.

 

To jest wyrób medyczny.

Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prowadzący reklamę: CooperVision Poland Sp. z o.o. Producent: CooperVision Manufacturing Ltd. Upoważniony przedstawiciel: CooperVision CL Kft.